And trots it is....

Det blev ingen gympa idag heller....hon kunde inte låta bli att skrika ut sin ilska (för att hon inte fick ha sovfilten vid middagen i stället för byxor, shorts, klänning, tights tja vad som helst faktiskt) trots att jag sa att om hon skrek så att Emil vaknade så blev det ingen gympa. Han vaknade. Då skrek hon för att det var ju inte alls så att han vaknade för att hon skrek!! Sedan skrek hon för att det inte skulle bli någon gympa. Sedan skrek hon för att hon ville vara utan overall när hon skulle gå ut. Sedan skrek hon för att hon fick ha regnbyxor i stället för overall. Sedan skrek hon för att jag inte skulle med ut....phu...men så här söt och fluffig var hon i håret i morse.
Våra mästerverk från i lördags. Barnen älskar att göra cupcakes...jag med.
Nu kom de precis hem, barnen och Magnus. Jag var ute och letade efter dem innan (cyklade till och med en runda) men hittade inte dem. De hade gått ner till Gökaskratt. Det är jääääättelångt. Lille Emil hade gått hela vägen! Han kommer nog sova gott i natt...Agnes med!

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Vi hade behövt er på gympan! Var bara fyra barn idag... Ni får testa nästa söndag igen! Kram

2012-03-04 @ 17:50:58
Postat av: Hanna Johansson

Väldigt fina cupcakes ni gjort! MUMS!

2012-03-04 @ 17:52:15
Postat av: Linda

Det verkar som om vi aldrig kommer dit....suck...hennes förtvivlan var störst över att inte få träffa Alma. Det var ju såååå länge sedan de sågs :)

2012-03-04 @ 20:51:31
URL: http://agnesochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0