Pyssel med mormor

Det var ett tag sedan vi var i stugan. När vi var där så hjälpte barnen mormor att julpynta. Agnes har lite konstigheter för sig ibland. Här skulle hon absolut ha ryggsäcken på sig när det pyntades! Tingelinglinnet börjar bli för litet men hon använder det ändå och säger att det är en baddräkt eller en bakini (bikini).

Även lillebror vill hjälpa till! Jag har varit mycket trött och mycket arg och får väldigt dåligt samvete. I morse skällde jag på Agnes så det nog hördes in till Växjö. Blir helt fel ibland. Igår skällde jag på de båda (Emil kastade ut allt ris på golvet) och de åkte in på Agnes rum båda två. När jag städade upp all röra hörde jag Emil ropa "maaammmma" och sen hörde jag Agnes viska "du måste vara tyst nu Emil"...usch, då fick jag också dåligt samvete. Arga mamman...är det så de ska minnas mig?
Idag ska vi ha fredagsmys för oss själva. Magnus jobbar. I morgon ska vi ha en familjedag har jag bestämt. Barnen längtar efter honom. Först måste Magnus fixa allt som inte jag klarar av. Märks när han är borta mycket :) Idag blev det skumbanansfudge och om en stund ska jag nog testa göra Snickers. Terapi för mig att stå och röra lite i grytorna. Vi (läs JAG) behöver ett badkar....nu helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0