Jag klarade det!

Barnen är badade....nu är det dags för fredagsmys....små, små skålar med godis till barnen och ett stort glas rött vin till mig (det var tre veckor sedan sist så jag har nog glömt hur det smakar...). Så olika de är våra barn. Emil kastar i sig sitt godis och kastar sig sedan över Agnes godis. Agnes sparar och kan till och med tröttna efter ett tag...det kommer varken från mig eller Magnus :)  Förresten lägg märke till Agnes coola tatuering på armen. Hon nästan sprang upp från sängen idag för att hinna rycka fram en kortärmad tröja att ha på sig. Hon ville ju visa tatueringen för alla på dagis....
Just nu har jag Skånelängtan men vet inte hur jag ska få ihop det. Full rulle några veckor framöver. På onsdag är det avslutning på Agnes dagis vilket hon inte får missa för det är hennes sista dag på riktigt. Sedan börjar hon ju på ny avdelning, Päronet. Sedan är det ju julafton. Sedan kommer Pia och Mira hit och nyår kommer JävlaJenny och Ola. Sedan är det nästan dags för inskolning! Undrar om jag också kan få inskolas på jobbet....hur ska jag få igång hjärnan igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0