Emil matar Agnes

De här två har riktigt kul ihop ibland. Agnes hon är så fin mot sin lillebror. Visst händer det att hon knuffar till honom men med tanke på vad han gör mot henne så tycker jag hon har ett enormt tålamod (det har hon inte ärvt efter mig!). Emil matar Agnes här och det tyckte hon var jättekul!

Ketchupbarn! Båda två är tokiga i ketchup. Suck. Fast när jag var liten så åt jag macka med kokt medvurst och ketchup så... I natt sov båda barnen bra. Efterlängtat!! I morse innan Magnus åkte till jobbet så var Emil en svamp efter honom. Usch, vad mycket han har varit borta. Emil längtar massor och igår sprang han ut till tvättstugan flera gånger och ropade pappa. Torktumlaren var igång och Emil trodde att det var Magnus som kom hem när den bankade till. Igår hjälpte Agnes mig att lasta in ved i garaget. Under tiden satt Emil i en vattenpöl och plaskade. När han började "dippa" nappen i vattenpölen kände jag att det fick räcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0