Vad hände?

Så här såg det ut för drygt en vecka sedan och nu ser vi inte det mer. Emil går och går. Armarna pekar uppåt och fötterna utåt. Det är ju för gulligt... Nu är Sussie här. Emil är väldigt förtjust i Sussie och hon får både busa och titta på honom :) Det kan beror på att hon kammade honom. Han äääälskar att bli kammad.
Båda barnen växer så det knakar. Nu köper jag höst/vinterkläder till Agnes och då är det storlek 110 som gäller. Det är lite stort men 104 har hon nu så det vågar jag inte köpa mer. Vinterskor är nästa projekt. Suck. Vi har förra årets i storlek 26 som jag är tveksam till för jag tror de kommer vara för små. Sedan blev det ett par allvädersstövlar i storlek 27 och ett par rejäla vinterskor i storlek 28! Nu är vi förberedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0