Jag älskar dig mest i hela världen

Idag när vi stod och bakade våra sega rödavinbärsmuffins så tittade Agnes på mig och sa "jag älskar dig mest i hela världen". Jag sken upp som en sol och svarade "jag älskar dig med" "mest i hela världen?" "jaaa, mest i hela världen, du och Emil". Sen var hon nöjd. Det blev ingen middagssömn idag men Agnes har faktiskt varit helt ok ikväll. Igår var Natta här och det är helt underbart att se hur de två härjar och busar. Agnes dyrkar Natta.
Emil åkte cykel med mig idag till gamla huset. Han somnade både på vägen dit och hem. Helt plötsligt kände jag hur hans hjälm slog i min rygg. Emil gillar inte att bada i poolen. Det var nog lite kallt idag. Däremot så älskar han starka korvar och kött och Gökas pommes. Märkliga fina Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0